Realizacja zamówień

Realizacja zamówienia

Przy każdej części określona jest jej dostępność:

  • Dostępne
  • Dostępne wkrótce
  • Brak

Status "Dostępne" oznacza towary możliwe do odbioru lub wysyłki ciągu do 48h.
W niektórych przypadkach zamiast "Dostępne" może być podana bezpośrednio ilość produktów.
Status "Dostępne wkrótce "oznacza towary importowane z zagranicy możliwe do wysyłki w ciągu 3-5 dni roboczych.
Status "Brak" oznacza, towary w stosunku do których konieczna jest konsultacja z ich producentami. W takim wypadku prosimy o kontakt z obsługą sklepu (e-mailem, przez komunikator GG lub telefonicznie) w celu ustalenia indywidualnych warunków dostawy.

Przesyłki z zaznaczoną opcją - Przelew na nasze konto – procedura realizacji zamówienia zostaje rozpoczęta w momencie wpływu środków na konto naszej firmy.

Przesyłki z zaznaczoną opcją - Płatność elektroniczna - procedura realizacji zamówienia zostaje rozpoczęta w momencie potwierdzenia zamówienia i dokonaniu płatności.

Przesyłki z zaznaczoną opcją - Płatność za pobraniem - procedura realizacji zamówienia zostaje rozpoczęta w momencie dodatkowego telefonicznego potwierdzenia zamówienia w rozmowie z konsultantem naszej firmy. Jeśli nie będziemy mogli skontaktować się z Państwem trzykrotnie w ciągu trzech kolejnych dni roboczych, złożone zamówienie zostanie anulowane. Dlatego bardzo ważne jest prawidłowe podanie numeru telefonu podczas rejestracji, a także dbałość o to, by Państwa dane były zawsze aktualne (np. w przypadku zmiany numeru telefonu bądź adresu).

Jeżeli zamówienie jest gotowe do odbioru otrzymają Państwo informację drogę elektroniczną o wysyłce lub przygotowaniu do odbioru własnego .

Przesyłki z zaznaczoną opcją – Odbiór własny - będą oczekiwały na klienta 7 dni.
Odbioru można dokonać w siedzibie firmy "MiJ" 92-516 Łódź ul. Puszkina 82
Pon - pt w godz. 7-18
Sob. w godz. 9-14

W przypadku braku potwierdzenia odbioru wiadomości podejmiemy w tym czasie próby kontaktu telefonicznego Jeżeli okażą się one bezskuteczne zamówienie zostanie anulowane. Zamówiony towar wróci na magazyn, a klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty pomniejszony o opłatą manipulacyjną w kwocie 10 pln.

Status zamówienia

Po złożeniu zamówienia możesz sprawdzić jego status logując się na swoim koncie i oglądając złożone zamówienie. O zmianach statusu Twojego zamówienia będziesz również informowany pocztą elektroniczną. Zamówienie może mieć następujący status:

  • W trakcie realizacji.
    Oznacza to, że zostały podjęte działania mające na celu skompletowanie zamówienia spakowania i przygotowania do wysyłki.
  • Zrealizowane.
    Oznacza to, że wszystkie zamówione przez Ciebie towary zostały spakowane i przygotowane do odbioru przez kuriera lub osobistego (jeśli został wybrany przy składaniu zamówienia).
  • Wysłane.
    Taki status oznacza, że przesyłka została odebrana przez kuriera. Jej losy można śledzić wpisując otrzymany e-mailem nr listu przewozowego na stronie przewoźnika.
  • Wstrzymane.
    Taki status otrzymuje zamówienie, jeśli np. wybrałeś wysyłkę za pobraniem, a nie możemy się z Tobą skontaktować lub czekamy na Twoją decyzję w przypadku zmiany ceny któregoś z zamówionych przez Ciebie produktów.
  • Anulowane.
    Oznacza to, że z jakiś powodów zrezygnowałeś z zakupów. Drugą przyczyną anulowania zamówienia jest brak możliwości kontaktu z Tobą przez trzy dni robocze (przy wybraniu opcji "wysyłka za pobraniem").
  • Przyjęte do realizacji.
    Taki status otrzymuje każde zamówienie od klienta, który wybrał formę płatności „Płatność za pobraniem” przed weryfikacja przez pracownika sklepu.